Inauguració de la Junta General de l'ASAT a l'EPS

IMG_0004

L'Associació Sectorial d'Estudiants d'Enginyería d'Edificació (ASAT) va  inaugurar ahir la seva primera Junta General del curs 2011-2012 que se celebrarà a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida entre els dies 16 y 20 de novembre de 2011, amb l'assistència del Vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la Universitat de Lleida, Ferran Badia Pascual, el President del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Lleida, Pere Garrofé Cirés i el director de l'Escola Politècnica Superior, Francesc Giné de Sola.

Durant aquests quatre dies, es desenvoluparan, en diferents sessions, les reunions de la Junta General amb la presència dels representants d'estudiants de 16 universitats de tot el territori espanyol en les que s'imparteix Enginyería d'Edificació.

ASAT, utilitzarà twitter per anar explicant a tots els estudiants el que es farà durant els dies de treball i reunions que es celebraràn a Lleida. A més, es pot trobar informació específica sobre l'associació, i tots els temes relacionats, al web www.asat.es.

1Fotos