Inici del curs d'estiu GFT-EPS. Introducció als grans sistemes informàtics dels bancs

IMG_5164

Avui, dimecres 3 de juliol s'inicia el curs d'estiu, coorganitzat l'empresa GFT  i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), dedicat als grans sistemes informàtics dels bancs que, a més d'oferir una formació tecnològica, es complementa amb una formació lingüística (curs d'alemany inicial) i la possibilitat que almenys cinc del alumnes del curs s'incorporin a treballar en una de les seus que la companyia GFT té a Alemanya.

Es tracta d'una oferta formativa força interessant a la que s'han acollit 17 estudiants de màster i últim curs de grau de la branca informàtica, amb la que l'Escola Politècnica Superior, en col·laboració amb GFT, intenta donar resposta a les necessitats laborals dels seus estudiants, fomentant l'accés al mercat laboral internacional.

Premsa

3 de juliol de 2013