Inscripcions obertes a la Jornada "Per què no puc fer-ho? 2018"

El Centre Dolors Piera d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones de la Universitat de Lleida organitza, amb el suport de l'Escola Politècnica Superior i el Servei d'Informació i Orinetació Universitària, la jornada Per què no puc fer-ho? que tindrà lloc el 16 de novembre de 2018. Es tracta d'una jornada adreçada a l’alumnat de 4t. d’ ESO per presentar els estudis de la UdL sense estereotips de gènere, amb l’objectiu d’esperonar l’alumnat femení i masculí en l’elecció de titulacions en què un dels dos sexes està menys representat.

Els centres interessants en participar en aquesta activitat podeu formalitzar la vostra inscripció enviant un correu electrònic a centredolorspiera@cdp.udl.cat tot indicant les següents dades:

• Nom del centre
  • Adreça
  • Telèfon
  • Correu electrònic
  • Persona de contacte
  • Nombre d’alumnes noies (4t. d’ESO)
  • Nombre d’alumnes nois (4t. d’ESO)

Si desitgeu més informació o resoldre qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb el Centre Dolors Piera d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones de la Universitat de Lleida als telèfons 973706623, o al correu electrònic centredolorspiera@cdp.udl.cat.

Jornada "Per què no puc fer-ho? 2017