J. Argelich, professor de l'EPS, tutoritza un dels treballs guardonats als Premis de Treballs de Recerca UdL

DSC_0081

Albert Acebrón Espunyes, alumne de 2n de batxillerat de l'instiut Gili i Gaya de Lleida ha estat un dels 14 alumnes guardonats en la tretzena edició dels Premis de treballs de recerca per a estudiantat de batxillerat i cicles formatius de grau superior que convoca el Vicerectorat d'Estudiants de la Universitat de Lleida (UdL) amb el suport del Consell Social.

El seu treball Protocol P2P per a MMOGs ha estat tutoritzat, per part de l'institut, pel professor German Arbiol i, per part de la Universitat, pel professor de l'Escola Politècnica Superior, Josep Argelich.

L'acte de lliurament dels guardons tindrà lloc la propera tardor, durant la primera quinzena de novembre. L'alumnat premiat que finalment es matriculi a la UdL gaudirà d'un ajut equivalent a l'import de la matrícula de primer curs. A més, els guanyadors, els tutors i tutores dels treballs i els centres on pertanyen reben un premi de 200 euros.

Enhorabona!