John Amin, alumne de l'EPS i guanyador del Yuzz Lleida a Silicon Valley

CvFVV67VMAAKZAG

John Amin, alumne del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l'Escola Politècnica Superior  va enlairar-se aquesta setmana amb destinació Silicon Valley com a guanyador del programa "Joves amb idees" del centre Yuzz Lleida i la Càtedra Santander d'Emprenedoria de la UdL.

CvKmuX8UMAAoo59

El projecte, presentat desenvolupat per en John des de l'start up Invelon Technologies, és una pròtesi ultra-realista manufacturada i elaborada gràcies a les tecnologies de producció additiva, utilitzant la impressió 3D i escaneig 3D per escanejar a l'usuari i posteriorment imprimir la pròtesi, d'aquesta manera es fa una pròtesi completament idèntica al braç natural de l'usuari i a un preu molt menor que els actuals. També compta amb una app que permetrà a l'usuari modificar i afegir moviments nous.

...  i ens fa arribar unes imatges ... Enhorabona John! 3.jpg john1.jpg