Jornada d'Orientació Universitària a l'IES Bajo Cinca de Fraga

El divendres 26 de febrer, els alumnes de 2n batxillerat CIE de l'IES Bajo Cinca de Fraga van realitzar una Jornada d'Orientació universitària de l'Escola Politècnica Superior de la UdL.

En concret, quatre  alumnes de l'EPS -del Grau en Enginyeria Informàtica i el Grau en Enginyeria Mecànica-, que també són ex-alumnes de l'Institut: en Víctor Alcové Sorolla, el Rubén Martínez Sisó, l'Álvaro Zazurca Fernández (que va fer-ho virtualment des de Polònia on cursa  aquest segon trimestre en el marc del programa Erasmus) i la Mariona Royes Moltó, van participar en la JOU per explicar la seva experiència com a estudiants de l'escola, juntament amb Marga Moltó, secretària acadèmica de l'EPS, que va realitzar una exposició-presentació dels estudis que s'ofereixen en el centre.

L'activitat s'organitza sota un pla d'impuls de les vocacions científiques i tecnològiques de l'EPS que es plasma en l'organització i/o participació en diverses activitats adreçades als alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius de les seves zones d'influència: la província de Lleida, les comarques de la franja i també la província de Barcelona, gràcies a la titularitat del Campus Universitari Igualada-UdL.

L'EPS compta amb un ampli catàleg de tallers i activitats de transferència Secundària-Universitat per donar a conèixer la seva oferta formativa diferencial de grau, doble grau: dobles graus internacionals, màsters, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera.

A conseqüència de la situació sanitària derivada per la COVID-19, la realització i disponibilitat dels tallers i activitats de transferència Secundària-Universitat dirigits als alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius s'ha adaptat a aquesta nova realitat i, malgrat que alguns tallers continuen realitzant-se de forma presencial (seguint en tot moment les precaucions covid necessàries), altres s'han adaptat a format virtual i altres simplement per la seva naturalesa i/o complexitat no es poden oferir en l'actual marc sanitari. Per tot això, s'ha modificat el cataleg de tallers disponibles per aquest curs 2020-21

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària, organitzem algun taller o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... Sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (a Lleida, smaza@matematica.udl.cat i a Igualada, rosa.cuadros@udl.cat, per WhatsApp al 638 086 190, o bé a les xarxes socials Twitter, Facebook, Instagram o Telegram) i en parlem!