Jornada de Windows a l'EPS

IMG_0398

Windows va realitzar ahir una de les seves activitat de difusió a  l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. "Desata tu talento" es una activitat de difusió i explicació de noves eines adreçades, basicament, a estudiants. S'emmarca en una programació a nivell estatal que recorrerà un total de 22 universitats de l'Estat, sent l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida una de les úniques quatre universitats catalanes que es visiten (les altres tres a Barcelona).

En concret es tractava de donar a conèixer entre la comunitat universitària noves eines Windows: SkyDrive, un espai reservat en el núvol per guardar tot el que es vulgui, Office Web Apps, per modificar qualsevol arxiu s'estigui on s'estigui, Windows Phone, per gestionar tots els contactes de Facebook, Twitter i LinkedIn, Windows Live Movie Maker i Windows Live Photo Gallery per editar qualsevol foto o vídeo perquè es vegin millor, …

Tan mateix també s'hi va instal·lar una Xbox360 amb Kinect per què els estudiants coneguessin les novetats del mercat dels videojocs i puguessin provar in situ la sensació de jugar essent el seu cos el comandament.

Durant tota l'activitat els participants van ser obsequiats amb diferents regals promocionals i, finalment, previ sorteig, un d'ells es va dur a casa una consola Xbox 360 4GB amb Kinect.

Imatges boto fotos EPS