Les jornades estan emmarcades en els cursos de formació de l'ICE i es poden formalitzar les inscripcións telemàticament omplint el formulari que properament apareixerà en aquest enllaç: http://www.formacioprofessorat.udl.cat/upu/activitats.php

El 22 de Gener 2020 se celebrarà la primera Jornada de tecnologies i metodologies actives docents de l'EPS al Campus Universitari Igualada, organitzades pel Doctor en Informàtica i Comunicació Digital / Interacció–Persona Ordinador i professor del Grau en Tècniques d’Interacció Digital i Computació, Sergio Sayago.

Les jornades estan dirigides al professorat de l’Escola Politècnica Superior (EPS) que imparteix docència en el Grau en Enginyeria Química (GEQ), Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística (GEOIL), Grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació (GTIDIC), i Màster en Enginyeria del Cuir (MEC), al Campus Universitari Igualada-UdL i tenen com a objectiu millorar la qualitat docent en tots els graus i màster de la EPS al campus d'Igualada, establir un fòrum de discussió, reflexió innovació en quant a tecnologies i metodologies docents, i fomentar accions de millora i innovació docent.

També serà una bona ocasió per conèixer més bé tot el professorat i el contingut de les titulacions que s'imparteixen a Igualada.

Aquesta activitat no es durà a terme si no hi ha un mínim de 10 persones

Jornades de tecnologies i metodologies actives docents de l'Escola Politècnica Superior al Campus Universitari Igualada

• Durada: 4 hores
  • Lloc: Campus Universitari Igualada-UdL