L'EPS Company Corner rep a l'empresa Refisa

El passat dilluns 9 de maig, l'Escola Politècnica Superior va celebrar una nova edició de l'EPS Company Corner. Boosting professional skills.

En aquesta ocasió ens va visitar l'empresa Refisa, una empresa líder en la fabricació amb materials composts, utilitzant els productes i la tecnologia més avançats del mercat.

El seu objectiu és explorar el potencial i possibilitats dels composites (materials compostos). Dissenyem i produeixen tot tipus de components en aquests materials. A causa de la seva lleugeresa, alta resistència i versatilitat, els composites constitueixen un material àmpliament utilitzat en sectors industrials tan variats i importants com: transport, aeronàutic, naval, ferroviari, automoció, o construcció.

La seva experiència vinculada al desenvolupament de projectes en el sector ferroviari, els ha permès crear dues àrees de negoci complementàries per a respondre a les necessitats de nous segments de mercat: CUSTOMPLASTIC i WALLNET.

L'equip de recursos humans de Refisa va informar els alumnes interessats de les oportunitats laborals que ofereix l'empresa, les possibilitats de fer-hi el TFG o TFM, pràctiques curriculars o extracurriculars remunerades o sobre la possibilitat de fer-hi la modalitat de la Formació Dual en el cas dels alumnes del màster en Enginyeria Industrial. A més a més els alumnes també van poder deixar el Currículum Vitae, etcètera.

Hi ha altres empreses que ja han confirmat la seva presència en pròximes edicions d'EPS Company Corner. Podeu mantenir-vos informats a l'apartat d'Agenda de la web de l'EPS i a les nostres xarxes socials.