L'EPS acull la XVI Reunió Espanyola de Criptologia i Seguretat de la Informació

organitzada pel grup d'investigació Cryptography & Graphs (C&G)

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) acollirà de forma virtual, del 14 al 16 d'abril de 2021, la XVI Reunió Espanyola de Criptologia i Seguretat de la Informació organitzada pel grup d'investigació Cryptography & Graphs (C&G) del Departament de Matemàtica de la UdL.

Reunió Espanyola de Criptologia i Seguretat de la Informació (RECSI) és un congrés científic espanyol de referència en l'àmbit de la seguretat de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions (TIC). En aquestes trobades es mostren els avenços dels grups de recerca que presenten comunicacions i fomenten la participació dels joves investigadors perquè exposin els resultats dels seus primers projectes.

Aquesta setzena edició s'havia de dur a terme al setembre de l'any passat. Evidentment la situació sanitària va suposar l'ajornament de l'activitat amb l'esperança de poder fer-ho en format presencial més endavant. Maluradament, la situació sanitària encara no és prou favorable i, finalment, s'ha decidit fer-ho en format virtual.