L'EPS acull la sessió informativa del Pla de Doctorats Industrials

DI2019 (4)
Vitor da Silva, investigador predoctoral en un moment de la seva intervenció

El passat dijous, 26 de setembre, l'Escola Politècnica Superior de la UdL, va acollir la sessió informativa del Pla de Doctorats Industrials.

La presentació i benvinguda a aquesta sessió informativa va anar a càrrec de la vicerectora de Transferència i Foment de la Innovació de la Universitat de Lleida (UdL), la Dra. Olga Martín.

El Dr. Albert Sangrà, director acadèmic del Pla de Doctorats Industrials i el Sr. Joan Francesc Córdoba, director tècnic del Pla de Doctorats Industrials van explicar als assistents els detalls del programa i van resoldre els dubtes de cara a la presentació de sol·licituds.

Posteriorment es va organitzar una interessant taula rodona amb el Dr. Francesc Sebé, codirector d'un doctorat industrial, el Sr. Vitor da Silva, investigador predoctoral que cursa actualment un doctorat industrial i el Sr. Ramon Piñol, representant d'una empresa que col·labora amb la UdL amb un Doctorat Industrial om es va poder escoltar de primera mà l'experiència dels protagonistes des de les seves diferents visions i perspectives.