L'EPS col·labora amb el Google Devfest High School Developers Parade Lleida 2017

L'EPS col·labora i dóna suport a aquesta iniciativa de foment de les vocacions tecnològiques

El proper 9 de desembre 2017 el Google Developer Group de Lleida (GDG) organitza a la Sala d'actes i Sala Maria Castells de l'Edifici central d'oficines CEDICO del Parc Científic i tecnològic de Lleida, el Google Devfest High School Developers Parade Lleida 2017. Un esdeveniment de tecnologies Google i altres, dirigit especialment a la joventut de Lleida que estudia Formació Professional o Batxiller i que està interessada a dedicar el seu futur professional a les carreres tecnològiques.

El programa del Google Devfest High School Developers Parade Lleida 2017 és el següent:

• 9:00 Obertura de portes Edifici CEDICO
  • 9:30 Benvinguda
  • 9:35 Introducció al Cloud de Google per Mario Ezquerro, organitzador GDG La Rioja
  • 10:00 Introducció als Assistents personals de Google: Home, mini i SDK per Andreu Ibáñez, Organitzador GDG Spain i Lleida, Coordinador Laboratoris TIC del Parc.
  • 10:30 Women Tech Maker, experiències amb Arduino i programa de promoció de la dona en tecnologies de la informació, per Vanesa Galcera, WTM capdavantera, organitzadora GDG Tarragona
  • 11:00 Parada i esmorzar
  • 11:30 Presentació del sistema Quirúrgic amb Realitat Mixta de Microsoft, les Hololens per Cynthia Gálvez de Exovit
  • 12:00 Presentació dels programes de Google Google Code-in, concurs per a estudiants pre-universitaris de Google i GSoC, Google Summer of Code per Andreu Ibáñez, Organitzador GDG Spain i Lleida, Coordinador Laboratoris TIC del Parc.
  • 12:30 Introducció a l'Internet de les Coses per Tomás González, organitzador GDG Tarragona
  • 13:00 Introducció a la Cross-Reality (Realitats Virtuals, Virtual, Augmentada i Estesa) Alejandro Lachas, CTO, i Juan Manuel Muñoz, Desenvolupador de Cross-Reality,  i Iván Gómez, CTO, de VT-LAB  (ponents finals pendents de tancar)
  • 13:30 Sessió de proves virtuals
    Tindrem per provar les ulleres i aparells més importants del mercat actual: HTC VIU, META 2 HMD i Microsoft Hololens, i tot l'ecosistema de Google amb Daydream, Google Cardboard i Google Tango.
  • 14:30 parada per menjar amb pizzes i beguda gratis !!!
    Visita als Laboratoris Liquid Galaxy LAB i LleidaDrone LAB del Parc Científic
  • 16:00 a 18:00 Codelab Actions on Google

A aquesta hora continuarem amb un altre esdeveniment paral·lel i més especialitzat en programació, en aquest cas una sessió d'introducció a la programació de Actions on Google, per poder desenvolupar les teves pròpies aplicacions amb el Google Assistant.
Requereix portar el teu propi portàtil per practicar la programació i passos a passos que explicarem.
Durant aquesta sessió tindrem en marxa les versions del Assistant: Google Home, Google Home mini, Google Assistant en mòbils, i Google Assistant SDK.
Entre els assistents sortejarem dos kits de Google Assistant SDK per realitzar els teus propis projectes.

GRATIS! i a més inclou esmorzar i dinar, tot gràcies al sponsorship de Google.

I no solament menjar, sinó que a més repartirem súper regals Google als assistents que estiguin durant tot l'esdeveniment (en dues sessions, una de matí altre de tarda), i al final de cadascuna mitjançant el següent sistema:

- pack de regals a les 5 fotos més originals del dia en Instagram amb el hashtag #devfestlleida2017
- al que més tweets publiqui amb el hashtag #devfestlleida2017
- al que més fotos publiqui en Instagram amb el hashtag #devfestlleida2017
- regals garantits a tots aquells que assisteixin a l'esdeveniment complet del matí i el de la tarda, anirem posant un segell per cada sessió a la qual s'assisteixi en una fulla que repartirem a l'entrada: Ampolles Google, Peluixos grans de Android, Peluixos petits de Android, Tests Android per plantar llavors, Puzles LLEC del logo de Google, Clauers Android, Bolígrafs Google.

Inscripció
La capacitat màxima de la ubicació és de 140 persones en ambdues sessions, per això requerim que els que vulgueu assistir us inscrigueu en el formulari que trobareu en aquest enllaç

Dubtes a gdglleida@gmail.com