L'EPS gradua els seus primers alumnes de doble titulació amb la Universitat de Facens (Brasil)

El passat dissabte, 12 de setembre es va realitzar a Sorocaba (Brasil) l’acte de graduació oficial dels alumnes de la universitat de Facens.

Aquest curs acadèmic s’han graduat els nostres dos primers estudiants de doble grau amb la universitat brasilera. Es tracta  de l’alumne Eric Monné graduat per Enginyeria Informàtica & Engenharia de Computaçao i en Pau Bruno, graduat en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica & Engenharia Elétrica.

La cerimònia es va realitzar online i també van participar-hi membres de l’equip de direcció de l’Escola Politècnica Superior (Magda Valls, directora de l’EPS  i Cristian Solé, vicedirector de relacions internacionals) i el vicerector d’Ordenació Acadèmica de la UdL, Francesc Giné.