L'EPS inicia col·laboració amb el canal de divulgació de YouTube, LEMNISMATH

Lemnismath és projecte educatiu i divulgatiu, endegat l’any 2017 per Jaime Madrid Gómez que intenta apropar les matemàtiques i les seves aplicacions  a tothom. El seu objectiu és explicar conceptes complexos i senzills de la manera més animada i amena possible.

Jaime Madrid va estudiar Matemàtiques i Física a la Universitat de Barcelona, on també va  cursar el Màster de Cosmologia, Astronomia i Física de Partícules. Els últims anys d'universitat va iniciar aquest projecte divulgatiu a les xarxes socials. Actualment està realitzant la seva Tesi Doctoral sobre Teoria Quàntica de camps al grup de recerca Dynamic Systems applied solar energy (APSE) de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, sota la direcció del Catedràtic de Física Aplicada, Daniel Chemisana i el Catedràtic de Matemàtica Aplicada, Jaume Giné.

El canal de Youtube  Lemnismath compta amb més de 300.000 subscriptors i una mitjana de 821.000 visualitzacions, essent els vídeos amb més repercussió fins al moment:

També podeu seguir Leminsmath a les xarxes socials Instagram i Twitter.

La relació directa dels continguts del canal amb els àmbits d’estudi de les titulacions de l’EPS, sobretot en els camps de l’enginyeria informàtica i l’enginyeria industrial, i la qualitat dels vídeos de divulgació de Lemnismath, han estat claus per signar aquesta col·laboració. Així mateix, YouTube s’ha convertit, no sols en una eina divertida d’oci si no també en una poderosa eina professional i divulgativa utilitzada pels joves com part de la seva experiència social diària.

Així doncs, us convidem a visualitzar els vídeos i gaudir de l’excel·lent qualitat dels continguts, presentacions i animacions d’aquest jove divulgador tecnològic!