L'EPS ofereix 3 ajuts a la promoció de l'excel·lència per estudiar un màster oficial a l'Escola

Ajuts Màsters

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ha obert la convocatòria de 3 ajuts per la promoció de l'excel·lència, amb l'objectiu de promoure la formació en Màsters Oficials per aquells estudiants de l'Escola que hagin demostrat un millor rendiment acadèmic en els seus estudis.

Es tracta d'un ajut per cadascun dels graus que poden continuar els seus estudis en els màsters oficials impartits a l'EPS: Grau en Enginyeria  Informàtica, Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i tenen una dotació econòmica  corresponent a  30 ECTS al preu oficial del crèdit del màster corresponen.

Les persones aspirants han de ser estudiants de l'EPS que hagin finalitzat els seus estudis de grau en el mateix centre el curs 2015-2016 i que vulguin matricular-se a qualsevol dels màsters oficials: Màster en Enginyeria Industrial i Màster en Enginyeria Informàtica el Curs 2016-2017.

El termini per a presentar les sol·licituds finalitzarà el 28 de setembre de 2016.

Podeu consultar la convocatòria AQUÍ