L'EPS oferirà un nou grau en Disseny Digital i Tecnologia Creativa

S'iniciarà el proper curs acadèmic 2018-19

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) iniciarà  el curs vinent un nou grau: Grau en Disseny Digital i Tecnologia Creativa, orientat a estudiants que tinguin una formació artística i, alhora, competències en tecnologia digital. A diferència del que succeeix en el grau en Enginyeria Informàtica, tindrà menys continguts de matèries com ara matemàtiques o física.

Cal assenyalar que , d’acord a aquest perfil,  la titulació atorgarà un ampli ventall de sortides professionals: el disseny de webs, les xarxes socials, els videojocs o l'art digital.

El nou grau s’ adapta al nou format de 3+2, tres anys de grau i dos més per al màster i inicialment oferirà un total de quaranta places de primer curs.

Tanmateix, la UdL ha assumit aquest curs els estudis que fins ara depenien de la Politècnica de Catalunya a Igualada. Aquest fet propicia que, paral·lelament, la UdL i l'EPS estiguin preparant per al curs vinent un Grau de Tècniques Computacionals i Aplicacions Digitals de formació dual al campus d'Igualada, que serà el primer d'Espanya amb formació a les empreses des del primer curs. A més a més, preveuen reconvertir el grau d'Enginyeria de l'Organització Industrial que impartia la UPC a Igualada, en un altre de més modern d'Enginyeria de l'Organització, Logística i Gestió Industrial el curs 2018-2019.