L'EPS present a La Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica 2018

Lanit2018
D'esquerra a dreta: Fernando Cores, Magda Valls, Tere Alsinet, Àngels Chacón, Francesc Giné, Josep Argelich i Josep M. Miret

Representants de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) van participar ahir a la Nit de les telecomunicacions i la Informàtica a Barcelona.

La Nit de les telecomunicacions i la informàtica és l'acte institucional pioner i de referència del sector de les Telecomunicacions i Tecnologies de la informació celebrat a Barcelona des de l'any 1995. Està organitzada conjuntament per l'Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d'Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF).

La Nit és el punt de partida de les activitats del sector i la primera trobada de networking de l'any entre professionals, empreses, administració pública, associacions i institucions del sector TIC. L'esdeveniment és, a més a més, el marc de lliurament dels Premis de La Nit: els premis Salvà i Campillo, guardons de prestigi que reconeixen la personalitat de l’any i l’emprenedoria, els premis Alan Turing, de reconeixement al CIO de l’any i a la responsabilitat social, el premi a la Comunicació i Divulgació de les TIC, així com l’entrega del Premi d’Honor de La Nit.

En representació de l'EPS hi van assistir el director del centre, Francesc Giné; la cap d'estudis de les titulacions de la branca informàtica de l'Escola, Magda Valls; el coordinador del Grau en Enginyeria Informàtica, Fernando Cores; la directora del departament d'informàtica i enginyeria industrial de l'EPS, Tere Alsinet; el coordinador del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Josep Argelich i el futur coordinador del nou grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació que l'EPS iniciarà el proper curs 2018-19 al recent estrenat Campus Igualada- UdL, Josep Maria Miret [més informació].