L'EPS present a la inauguració del primer Productivity Lab de Microsoft a Espanya, ubicat al PCiTAL

1382371500

El Parc Científic de Lleida va inaugurar ahir el primer Productivity Lab de Microsoft a Espanya, que s'ha posat en marxa amb la col · laboració de l'Ajuntament de Lleida i IFR Software.

El Productivity Lab té com a objectiu la millora de la productivitat de les empreses de Lleida per mitjà de l'impuls de l'ús de les tecnologies de la informació i del desenvolupament de solucions especialitzades en col · laboració amb empreses i operadors del sector de les tecnologies de la informació. En concret, mitjançant el Productivity Lab es transmetrà a les empreses els beneficis econòmics que deriven de l'ús adequat i intensiu de les tecnologies de la informació: reducció de costos, increment d'ingressos, augment de l'eficiència i la productivitat.

La presidenta de Microsoft Ibérica, Maria Garaña, acompanyada de l'alcalde de Lleida, Àngel Ros i del Director General d'IFR Group, Jaume Iglesias va inaugurar ahir el nou centre, situat a la seu d'IFR Group al Parc Científic de Lleida. En la inauguració també hi va assitir el director de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, Francesc Giné de Sola.

Garaña, va fer una crida a què els empresaris lleidatans coneguin aquestes eines de millora productiva, que els permetran "veure com es pot estalviar en viatges, electricitat, comunicacions... M'agradaria convidar a les prop de 6.000 empreses de Lleida i 9.000 autònoms a que l'utilitzin. Es faran cursos molt pràctics", ha assenyalat la màxima responsable de la companyia a Espanya.

Premsa

Dimarts, 22 d'octubre de 2013