L'EPS present al 18è Sopar Empresarial de la Unió Empresarial de l’Anoia

Ahir, Francesc Giné, director de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va participar en el 18è Sopar Empresarial que organitza la Unió Empresarial de l’Anoia (UEA).

L’acte, al que van assistir cinc-cents empresaris, emprenedors i directius de l’Anoia i comarques i autoritats institucionals com el president de la Diputació de Barcelona i alcalde d’Igualada, Marc Castells, i les conselleres igualadines Àngels Chacón i Alba Vergés, entre d’altres.

La cerimònia preten fer prendre consciència dels necessaris canvis tecnològics i de model que hauran d’afrontar les empreses arran de la revolució digital i va servir de marc per homenatjar i reconèixer diverses empreses que han destacat per la seva tasca durant l’any 2017.

Entre ells cal destacar el premi UEA a l’Empresa Innovadora se l’ha endut la Càtedra A3 in Leather Innovation Center per haver esdevingut un centre d’investigació de referència internacional en el sector de la pell i la moda. Va recollir el premi Anna Bacardit, responsable del campus Igualada-UdL.

Cal recordar que a partir d'aquest proper curs 2018-19 la Universitat de Lleida té la titularitat d'aquest nou campus universitari. Al nou Campus Igulada-UdL, l'EPS hi oferirà els següents estudis:

Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació [nou]

- Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística [nou]