L'EPS present al CeBIT 2011 Hannover

Ferran Badia i Francesc Giné, de l'EPS amb el Sr. Josep Clotet, gerent del PCiTAL i el Sr.Bernardo Lorenzo, Secretari d'Estat de Telecomunicacions i Societat de la Informació

CeBIT és la fira d'exposició de computadors, tecnologies de la informació, telecomunicacions, software i serveis més important del món. Es dur a terme a Hannover (Alemanya) cada primavera i està considerada com un baròmetre de la tecnologia de la informació. Amb una àrea de mostres de 450.000 , 4.000 empreses, 5.000 periodistes i 700.000 visitants de 83 paisos de tot el món.

El nom CeBIT significa Centre per a la Tecnologia de la Informació i de l'Oficina (Centrum der Büro-und Informationstechnik) i tradicionalment va ser part de la Fira de Hannover, una gran exposició industrial duta a terme cada any des de el 1970.

L'esdeveniment està dividit en quatre grans plataformes temàtiques, amb Turquia com a país convidat, que oferirà tendències del mercat digital, la xarxa i els nous productes i les tecnologies del sector. Sota el lema "Treballar i viure en el núvol", l'esdeveniment de 2011 prestarà especial atenció al cloud computing com una de les tendències TIC més importants de la tecnologia actual.

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida és present a CeBIT 2011 Hannover amb l'objectiu de coneixer de primera mà les novetats de la industria digital: cloud computing, novetats a Internet a gran velocitat, ciberseguretat, tecnologia 3D, dispositius que pretenen simular una imatge estereoscòpica, ...

De dreta a esquerra, F.Badia, director de l'EPS, J. Clotet, gerent del PDCiTAL i F.Giné, sotsdirector de l'EPS
De dreta a esquerra, F.Badia, director de l'EPS, J. Clotet, gerent del PCiTAL i F.Giné, sotsdirector de l'EPS
web