L'EPS protagonista de la Roda d'homes contra la violència masclista

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Aquest matí prop de dos-centes persones s'han aplegat a plaça que hi ha entre l'Escola Politècnica Superior (EPS)  i l'Edifici Polivalent del Campus de cappont de la Universitat de Lleida (UdL) s'ha dut a terme l'activitat  "roda d'homes" contra la violència de gènere organitzada per les entitats Lika i Homes Igualitaris-Lleida, amb el suport del Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones.

Aquest acte s'emmarca en l'Agenda d'homes per la igualtat contra la violència de gènere que es realitza a diferents punts de Catalunya, sota el lema "Trenquem el silenci, el silenci ens fa còmplices". En el cas de la UdL, s'ha escollit l'EPS en ser un dels centres amb més presència masculina (la UdL ha estat així la primera universitat catalana en afegir-se a la iniciativa). El director de l'EPS, Francesc Giné de Sola ha estat l'encarregat de llegir el manifest en suport a la eradicació de la violència masclista en l'àmbit universitari.

IMG_1900

Podeu veure totes les imatges de l'acte aquí