L'EPS realitza un taller de Forces i Politges als alumnes de l'INS La Mitjana en el marc del Projecte Sinergia

IMG_6385

Els passats dia 8 de març, es va realitzar a l'institut la Mitjana de Lleida un taller de Forces i Politges a càrrec del professor de l'EPS i Vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL, Ferran Badia Pascual sota la coordinació de la professora de l'Escola Politècnica Superior Susana Maza.

Aquest taller s'emmarca en el conjunt d'activitats del conveni de col·laboració "SINERGIA" que es duu a terme entre ambdues institucions. [+INFO]

El taller es va adreçar als alumnes de tercer curs d'ESO i l'objectiu era comprendre millor el concepte de vector i força aplicada sobre un objecte, així com el funcionament de diferents mecanismes com ara les politges.

IMG_6392