L'Enginyeria informàtica és la titulació més demandada per les empreses segons dades del portal d'ocupació de Universia

Logo_154594

Segons informació publicada a la pàgina web Ingenieros.es, Universia ha analitzat més de 300.000 ofertes d'ocupació publicades aquest passat any en els seus portals per conèixer quins han estat els perfils professionals més sol·licitats per les empreses.

L'estudi conclou que les empreses demanen principalment perfils tècnics i econòmics, en concret requereixen cada vegada més perfils tècnics i enginyers especialitzats en informàtica, atès que les seves competències es presenten com a necessàries en gairebé qualsevol tipus de companyia.

Així doncs, la titulació més demandada per tercer any consecutiu és la d'Enginyeria en Informàtica. A aquesta li segueixen Administració i Direcció d'Empreses, Enginyeria en Telecomunicació, Enginyeria Industrial i Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió.

Altres de les titulacions professions més demandades d'aquest grup capdavanter són Enginyera Tècnica en Informàtica de Sistemes, Llicenciatura en Economia, Arquitectura i Enginyeria Tècnica Industrial en Mecànica.