La Dra. Luisa F. Cabeza va recollir ahir la Distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària pel projecte Almia

El projecte ALMIA el lidera un equip multidisciplinar de l’EPS i la FEPTS, amb Luisa F. Cabeza i Isabel del Arco al capdavant

1e32e32e
Luisa F. Cabeza ahir al Palau de la Generalitat FOTO: Luisa F. Cabeza

La Dra. Luisa F. Cabeza va ser l'encarregada de recollir ahir la Distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària en un acte al Palau de la Generalitat presidit pel conseller d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, pel projecte “ALMIA: Model de formació en comunicació científica en el Grau en Enginyeria i de l’Energia i Sostenibilitat. Construint ponts entre la ciència i la societat”

Aquest projecte l'ha desenvolupat un equip multidisciplinar format per membres del Grup de Recerca GREia (Research group in energy and artificial intelligence) de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), Dra. Luisa F. Cabeza: IP del projecte ALMIA, Álvaro de Gracia i Gabriel Zsembinszki, membres de l’Equip de recerca EDO-UdL de la Facultat d’Educació Psicologia i Treball Social de la UdL, Dra. Isabel del Arco i Dra. Anabel Ramos i la coordinació del Grau en Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat de l'EPS, Eduard Gregorio, ja que el prokjecte té com a objectiu potenciar les competències de comunicació científica dels estudiants del Grau en Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat de l'EPS de la UdL.

El guardó està dotat amb 20.000 euros. L'import de les distincions Jaume Vicens Vives s'ingressa en els pressupostos de les universitats corresponents i s'ha de destinar a projectes d'innovació o de millora docent.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL. La UdL recull un premi Jaume Vicens Vives i una menció Encarna Sanahuja

EPS. El projecte ALMIA, del GREia, rep la distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària, com a premi col·lectiu