La UdL concedeix els Premis extraordinaris de graus i màsters corresponents al curs 2018-19

La Universitat de Lleida (UdL) ha aprovat els premis extraordinaris de graus i màsters corresponents al curs 2018-2019.

Unes distincions per a l'estudiantat de les titulacions oficials de la Universitat de Lleida que havent assolit la carrera, hagi destacat pel seu nivell de qualificacions. L’esforç acadèmic continuat i el compromís personal amb la superació de les diverses proves d’avaluació que es concreten en cadascuna de les assignatures i/o matèries que configuren els títols oficials, requereix que la UdL reconegui l’obtenció de qualificacions excel·lents, i converteixi aquest fet en un esdeveniment acadèmic significat en la vida de la nostra comunitat universitària.

El premi extraordinari consisteix en un diploma acreditatiu, expedit pel Rector de la Universitat de Lleida, i la inclusió a l’expedient acadèmic de l’estudiant d’una menció explícita del premi atorgat, constant en les certificacions acadèmiques. Així mateix, els estudiants que hagin obtingut el premi extraordinari de titulació gaudeixen de gratuïtat en els preus d’expedició del títol i del suplement europeu al títol.

Els Premis Extraordinaris de Grau del curs 2018-19 vinculats a les tirtulacions de l'Escola Politècnica Superior són:

• Grau en Enginyeria Informàtica: Guillem Orellana.
  • Grau en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica: Javier Cuenca.
  • Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística: Eric Simona.

Els Premis Extraordinaris de Màster del curs 2018-19 vinculats a les tirtulacions de l'Escola Politècnica Superior són:

• Màster en Enginyeria Industrial: Ariadna Carrobé.
  • Màster en Enginyeria Informàtica: Gerard Rovira.
  • Màster en Enginyeria del cuir: Rafael Fernández.

Tradicionalment el rector de la Universitat de Lleida lliurava personalment aquests reconeixements en un acte públic; L’actual situació sanitària ha impossibilitat enguany aquest acte presencial.