La UdL destacada al subject Ranking Energy Science & Engineering del prestigiós Academic Ranking of World Universities (ARWU)

L'EPS és el centre de la UdL que ofereix els estudis d'Energia i Sostenibilitat

La UdL apareix per primera vegada al prestigiós Academic Ranking of World Universities (ARWU) o rànquing de Shanghai, en que s'avaluen les universitats de tot el món de forma global. La UdL està situada entre la 701 i la 800.

A més del rànquing global o ARWU, també hi ha els Subject Rankings on s'avaluen les universitats mundials per temàtiques. Trobareu més informació a http://shanghairanking.com/ARWU2019.html. La UdL apareix llistada en diversos rànquings temàtics. Directament relacionat amb l'Escola Politècnica Superior cal destacar el relacionat amb l'Energia: ShanghaiRanking's Global Ranking of Academic Subjects 2019 - Energy Science & Engineering on la UdL es manté entre la 401 i la 500 primeres del món des que hi va aparèixer per primera vegada l'any passat.

Cal recordar que el curs 2017-18 l'Escola Politècnica Superior endega un nou grau pioner a Catalunya: el Grau en Enginyeria de l'Energia i Sosenibilitat que atorga una formació de màxima qualitat en matèria d'energia i en tecnologies emergents. Una aposta estratègica de màxima prioritat, tant a nivell europeu com a nivell mundial.