La UdL organitza activitats per millorar l'ocupabilitat de l'estudiantat i del recent graudat

destacats_troballes

La Universitat de Lleida està realitzant diverses accions orientades a la millora de l'ocupabilitat de l'estudiantat i dels graduats i les graduades de la nostra Universitat.

El Servei d'Informació i Atenció Universitària està organitzant diferents càpsules formatives per a la millora de l'ocupabilitat :

Cerca feina a les xarxes, data 17 d'octubre, horari de 12.30h a 14 h, lloc Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia

El teu currículum: marca la diferència, data 23 d'octubre, horari de 13h a 15h, lloc Campus de Cappont aula 0.18 CCCT

Masterclass de mindset: la teva manera de pensar t'ajuda a aconseguir els teus objectius?, formació online, data 14 de novembre

Totes les activitats són gratuïtes, aprofita aquesta oportunitat !

Inscripció oberta en la web de la Borsa de Treball de la UdL: http://www.udl.cat/serveis/seu/borsa.html

Totes les activitats es realitzen en el marc del conveni subscrit entre el Departament d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i les universitats catalanes per l'impuls a la inserció i la millora de l'ocupabilitat dels joves estudiants i graduats universitaris. El conveni subvenciona aquestes activitats mitjançant fons provinents del Servei d'Ocupació de Catalunya, el Servei Públic d'Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.