L'empresa lleidatana Imartec, empresa col·laboradora per a PTE a l'EPS, guanya el Premi d'Excel·lència Energètica 2016

CcuSPLjW4AARY_b.jpg large

Aquest dijous es van lliurar  els Premis d'Excel·lència Energètica, convocats per la Generalitat de Catalunya, a través de l'Institut Català d'Energia (ICAEN), en reconèixement a les empreses que han dut a terme projectes o actuacions remarcables en el camp de l'estalvi, l'eficiència energètica, el foment de les energies renovables i les noves tecnologies energètiques.

Pel que fa  a la Modalitat d'Emprenedoria i ocupació, el guardó ha estat per a l'empresa lleidatana Imartec, especialitzada en l'àmbit de la biomassa i fundada l'any 2011.

L'empresa manté una estreta relació amb l'Escola Politècnica Superior amb l'acolliment de diversos estudiants del centre (Roger Latorre, Miquel Rosso i Marc Ferran) per a dur a terme les Pràctiques Tutelades en Empresa que permeten als alumnes apropar-se al món laboral, experimentar i conèixer les dinàmiques de les organitzacions, els estils de direcció i, en definitiva, la cultura empresarial, així com relacionar els aprenentatges acadèmics amb les pràctiques professionals.