Les obres del CREA, a bon ritme

Obres CREA 016

Les obres d'acabament de la ampliació de l'edifici CREA de l'Escola Politècnica Superior, situat al carrer Pere Cabrera s/n del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida, del qual es va fer un primera fase entre el març de 2002 i l'abril de 2004, continuen a bon ritme. Està previst que les obres durin quatre mesos, per tant es preveu la finalització d'aquestes al juny d'aquest mateix any.

D'aquest edifici estan finalitzats en la totalitat els tancaments exteriors i les cobertes, així com els acabats interiors i les instal·lacions d'una primera fase d'aproximadament 2200 m2.

El projecte actual preveu l'acabament interior dels aprox. 800 m2 pendents i la intervenció parcial en alguns espais ja existents per canvi d'ús o per nous requeriments.

fotos GALERIA FOTOGRÀFICA