Lliurament dels premis AETI

Fa uns dies es va fer pública la resolució dels Premis AETI al millor Projecte Informàtic de Treball Final de Grau (TFG) i Treball Final de Màster (TFM) atorgats per l’Associació d’Empreses de Tecnologia i Sistemes d’Informació de Lleida (AETI) i l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL).

Tradicionalment l'acte de lliurament dels Premis AETI es duia a terme en el transcurs del sopar d'antics alumnes, PDI i PAS de l'EPS. Aquest any però, donades les circumstàncies actuals provocades per la Covid-19, l’acte s'ha realitzat presencialment en petit format avui dimarts 13 d'octubre a partir de les 10.00 hores a la Sala de Graus de l'EPS (2.03), mantenint tots els protocols i mesures de protecció sanitàries establertes.

El Sr. Josep Ramon Freixanet, president d'AETI, el Sr. Roger Garray, tresorer d'AETI, la Sra. Magda Valls, directora de l'EPS i el Sr. Josep L. Lérida, cap d'estudis de les titulacions de la branca informàtica de l'EPS, han estat els encarregats de lliurar els talons de 600 euros cadascun als autors dels següents treballs finals de grau i màster:

Premi AETI al Millor TFG per al Grau en Enginyeria Informàtica, dotat amb 600 €:

• Títol: TeamCode: Programació en línia en temps real
  • Alumne: Marcel Ortiz Sánchez
  • Director/s:  Juan Manuel Gimeno Illa

Premi AETI al Millor TFG per al Doble Grau Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses, dotat amb 600 €:

• Títol: Software as a service for managing jobs in a computation cluster
  • Alumne: Josep Alòs Pascual
  • Director/s:  Carlos Ansótegui Gil i Anna Tena

Premis AETI al Millor TFM, amb una remuneració econòmica de 600 €:

• Títol: Verification of Self-Sovereign Identities in Ethereum applied to a Media Reuse Smart Contracts Scenario
  • Alumne: Gerard Rovira Sánchez (han recollit el premi els directors dels TFM)
  • Director/s: Juan Manuel Gimeno Illa i Roberto García González

Premis AETI al Millor TFM, amb una remuneració econòmica de 600 €:

• Títol: Computer-assisted contrast detection to assign and quantify protein complexes of individual lysed cells in fluorescence microscopy images: CAD-FM
  • Alumne: Pau Balaguer LLaquet
  • Director/s: Jordi Vilaplana i Rui Alve

La direcció de l'EPS ha agraït a AETI la concessió d'aquests premis, que enguany arriben a la 9a edició, i l'esforç realitzat per mantenir aquest premi en un any tan complicat com l'actual.

osep R. Freixanet i Roger Garray, per la seva banda han elogiat el nivell dels treballs presentats en aquesta edició i la dificultat a l'hora de triar els guanyadors; Una dificultat que els ha dut a atorgar dos premis al millor TFM per què es van veure incapaços de decidir un únic guanyador. Aquest fet també s'ha agraït per part de la directora de l'EPS, ja que en comptes de dividir el premi, AETI ha fet l'esforç de doblar-lo.