Lluís Mas, alumne del Grau en Enginyeria Informàtica, campió universitari de Catalunya de Taekwondo

Lluís Mas Ruíz, estudiant d'Enginyeria Informàtica a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), s'ha proclamat campió universitari de Catalunya de Taekwondo, en la categoria masculina de menys de 80 quilos en la competició celebrada aquest cap de setmana al poliesportiu de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a la ciutat de Barcelona.

cal destacar que en Lluís ja va guanyar aquests campionats l'any 2016.

L'esportista lleidatà va iniciar-se en la pràctica d'aquesta disciplina esportiva al Gimnàs La Bordeta a l'edat de 5 anys. Des d'aleshores ha participat en diferents competicions de combat i exhibicions aconseguint diverses fites importants: campió d'Espanya Sub-21, campió de Catalunya junior i 3r del campionat de España junior.

Enhorabona Lluís!

També et pot interessar ...

Lluís Mas, estudiant de l'EPS, guanya l'or als campionats de Catalunya universitaris de Taekwondo