Magda Valls i Francisco Claria, professors de l'EPS, dirigeixen dos dels projectes de Doctorat Industrial de la UdL

doctoratsindustrialsUdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha iniciat cinc projectes de doctorat industrial durant el 2014, gràcies a la col·laboració de diferents firmes dels àmbits de la salut, les finances, el vot electrònic i la gestió forestal.

Amb cofinançament de la Generalitat, les empreses poden contractar, per un període de tres anys, un titulat o una titulada per desenvolupar recerques sobre la seua activitat. Així doncs, cada recerca emmarcada en aquest Pla es tradueix en una tesi doctoral, amb menció de doctorat industrial.

L'Escola Politècnica Superior hi participa de forma activa amb dos dels cinc projectes: L'empresa financera Sallen Management acollirà un doctorand per investigar el disseny i la creació d'algoritmes per a la identificació de bitllets d'alta velocitat, en una tesi dirigida pel professor de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL Francisco Claria. I Scytl Secure Electronic Voting S.A., firma que va gestionar la plataforma dels resultats de les eleccions al Parlament Europeu 2014, un projecte centrat en les proves de coneixement nul per sistemes de votació electrònica, tutoritzat per la professora de l'EPS Magda Valls.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

En compliment de la Llei de Propietat Intel·lectual, podeu trobar el pdf d'aquesta notícia al Recull de Premsa de l'Oficina de Premsa de la UdL: http://www.udl.cat/serveis/oficina/Recull-de-Premsa.html

Youtube DOCTORATS INDUSTRIALS - Estudiants