Oberta subvenció del TFG per a estudiants d'industrials de l'EPS a fi d'implementar l'idea guanyadora del tercer concurs d'idees sostenibles de la UdL

[caption id="attachment_13392" align="alignnone" width="471" caption="Projecte Mobicis de Santiago Bitterhoff, guanyador de la 3e edició"][/caption]

El Consell de Govern de la UdL, a proposta de la Comissió de Medi Ambient, en el seu afany per transmetre la motivació per la millora del medi ambient i incentivar la comunitat universitària a realitzar accions positives que ajudin a reduir l'impacte mediambiental de la Universitat, convoca una subvenció a un TFG per implementar la idea guanyadora del tercer concurs d'idees sostenibles consistent en la construcció d'un carregador de bateries per a mòbils accionat pel propi usuari.

La iniciativa va adreçada als estudiant de qualsevol dels dos graus d'enginyeria industrial de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL.

El projecte s'haurà de dur a terme en el període del curs 2016- 2017. Per tal de fer un seguiment s'assignarà un tutor, el Dr. Miquel Nogués Aymamí.

S'estableix una subvenció única, amb les característiques següents:

1. Dotació d'un màxim de 800 euros d'acord amb les despeses que presenti l'estudiant 2. Matriculació gratuïta del Treball de final de grau.

Podeu consultar la convocatòria completa en aquest link: https://tauler.seu.cat/pagDetall.do?idEdicte=75537&idens=14