Oferta Matèria Transversal EPS: Taller d'autoconstrucció amb superadobe (Earthbag). Matriculació fins al 30 d'octubre

Us informem que ja està a la vostra disposició la informació general de l'oferta de Matèries Transversals (tant de l'EPS com de la UdL) per al curs 2015-16.

Podeu consultar tota l'oferta a: http://www.eps.udl.cat/secretaria/altres_tramits/reconeixementsLliureEleccio.html

Així mateix, i de forma més concreta, des d'avui mateix i fins al proper 30 d'octubre podeu matricular-vos de la Matèria Transversal Taller d'autoconstrucció amb superadobe (Earthbag) des de la Seu Electrònica de la UdL (apartat Carpeta personal > Els meus pagaments > Congressos i jornades > Pagament en línia)

DSCF2220gg_20Q8_LAND

Taller d'autoconstrucció amb superadobe (Earthbag)