Preinscripció universitària FEBRER 2021

Aquest pròxim mes de febrer s'obre la Preinscripció Universitària Febrer 2021, amb els següents terminis:

• Preinscripció: del 2 al 4 de febrer (tots dos inclosos)
  • Publicació assignació de places: 8 de febrer
  • Matricula: 10 de febrer

La preinscripció s'ha de formalitzar per internet en el portal d'accés a la universitat: http://universitats.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Pel que fa a l'Escola Politècnica Superior, s'ofereix matrícula en aquest període de preinscripció, per a les següents titulacions:

• Tronc Comú d'Enginyeria Industrial - Lleida

Els futurs alumnes  fan la preinscripció i són assignats a una entrada única comú que trobaran amb el nom:

"Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat / Enginyeria en Electrònica Industrial i Automàtica / Enginyeria Mecànica (Agrupació) (Lleida)"

El tronc comú de les enginyeries industrials conté totes les assignatures de 1r i 2n curs de les titulacions de la branca industrial que s'imparteixen a Lleida (Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i Grau en Enginyeria en Energia i Sostenibilitat). per tant permet a l'alumne disposar de la flexibilitat d'escollir la seva enginyeria a partir de 3r curs.

• Tronc Comú d'Enginyeria Industrial - Igualada

"Enginyeria Química/ Enginyeria en Organització Industrial i Logística (Agrupació) (Igualada)"

El tronc comú de les enginyeries industrials conté totes les assignatures de 1r i 2n curs de les titulacions de la branca industrial que s'imparteixen al Campus Igualada-UdL (Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i Grau en Enginyeria Química),per tant permet a l'alumne disposar de la flexibilitat d'escollir la seva enginyeria a partir de 3r curs.

Qui pot realitzar la preinscripció universitària de febrer 2021?

• Estudiants amb PAU i assimilats (titulacions equivalents de plans educatius anteriors).
  • Estudiants amb el títol de tècnic superior i assimilats.
  • Estudiants amb titulació universitària i assimilats.
  • Estudiants amb la prova d'accés per a més grans de 25 anys.
  • Estudiants amb l'accés per a més grans de 40 anys.
  • Estudiants amb la prova d'accés per a més grans de 45 anys.
  • Estudiants de sistemes educatius estrangers (més informació).

Per qualsevol dubte relacionat amb els estudis podeu contactar amb els següents caps d'estudi i coordinadors:

Per qualsevol dubte relacionat amb el procés de preinscripció podeu contactar amb la secció de preinscripció i beques de Gestió Acadèmica de la UdL: gestioacademica.preins@udl.cat