Premi als alumnes amb els millors expedients acadèmics de l'EPS del curs 2013-14

En el decurs del IV Sopar d'antics alumnes, professorat i PAS de l'Escola Politècnica Superior del passat 21 de novembre, es va dur a terme el lliurament dels Premis EPS als alumnes amb els millors expedients acadèmics dels curs anterior en cadascuna de les titulacions impartides a l'Escola. El premi era un any de col·legiació gratuïta en el Col·legi corresponent (Col·legi d'enginyers Tècnics Industrials de Lleida, Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya demarcació de Lleida, Col·legi d'aparelladors, arquitectes tècnics i enginyers d'edificació de Lleida, Col·legi Oficial d'Enginyeria Tècnica Informàtica de Catalunya i  Col·legi d'Enginyers en Informàtica de Catalunya) així com algun que altre detall sorpresa …

Els estudiants guardonats van ser:

- JOSEP PON FARRENY, premi al millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica, va rebre el premi de mans de la Sra. Magda Valls, Cap d'estudis de l'EPS en representació del Sr. Albano Sanchez Osorio, Degà del Col·legi Oficial d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Catalunya.

DSCF2131_20Q8

- ORIOL FAURA GATIUS, premi al millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria Mecànica, va rebre el premi de part del Sr.Ramon Grau Lanau, Degà del Col·legi/Associació d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida.

DSCF2132_20Q8

- RICARD BORDALBA LLABERIA, premi al millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, va rebre el premi de part del Sr.Ramon Grau Lanau, Degà del Col·legi/Associació d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida. Va recollir el premi el seu germà.

DSCF2134_20Q8

- ÀNGELA MARIA ESCOLÀ OLIVA, millor expedient acadèmic del Grau en Arquitectura Tècnica, va rebre el premi de mans del Sr. Pere Garrofé i Cires, President del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l'Edificació de Lleida.

DSCF2136_20Q8

- MARC GONZÁLEZ CAPDEVILA, millor expedient acadèmic del Màster en Enginyeria Informàtica, va rebre el premi de mans del Sr. Josep R. Freixanet, vicedegà de Presidència Estratègica del Col·legi Oficial d'Enginyeria en Informàtica de Catalunya. Va recollir el premi el professor de l'EPS, Josep M. Ribó.

DSCF2140_20Q8

- SERGI VALL AUBETS, millor expedient acadèmic del Màster en Enginyeria Industrial, va rebre el premi de mans del Sr. Joaquim Llop, President del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya, demarcació de Lleida.

DSCF2141_20Q8

Moltes felicitats a tots ells!