Presentació del projecte Liquiq Galaxy, co-desenvolupat per l'EPS, a l'Escola Politècnica de Bucarest

P1510411

Andreu Ibáñez, coordinador del Lleida Liquid Galaxy Lab, explicarà avui el Projecte al professorat i als alumnes de l'Escola Politècnica de Bucarest (Romania). Google l'ha seleccionat entre el conjunt de projectes internacionals per presentar-lo al centre universitari romanès.

16

El Liquid Galaxy es el projecte de l'Estat que ha rebut més beques del GSOC durant el curs 2012/2013 i és una iniciativa conjunta del Parc Científic, l'Ajuntament de Lleida, l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i l'empresa Ponent 2002, ubicada al Parc.

Premsa

21 de novembre de 2013

diarisegre

També us pot interessar:

Projectes Finals de Màster de l'EPS, desenvolupats i presentats al PCITAL

Google beca dos projectes d'estudiants del Màster en Enginyeria Informàtica de l'EPS