Presentació del projecte guanyador del I Concurs de Projectes de Promoció EPS

IMG_1703

Dani Martínez Lacasa i Eduard Clotet Bellmunt,  estudiants del Màster en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, van guanyar el I Concurs de Projectes de Promoció de la Escola Politècnica Superior amb el projecte, "Utilització d'un Smartphone Android en el guiatge i control remot d'un petit cotxe elèctric".

El projecte guanyador, que serà presentat aquest divendres a les 11:15 al vestíbul de l'Edifici Polivalent de Campus de Cappont en el marc de les Jornades de Campus Oberts organitzades per la UdL, pretén aprofitar les prestacions d'un Smartphone per implementar un petit robot mòbil basat en un cotxe elèctric. Aquesta implementació va requerir el desenvolupament d'una aplicació Android Java de control del vehicle i la utilització d'un driver de control de motors i un cotxe de radio control modificat, així com aprofitar la connectivitat wifi dels Smartphones per desenvolupar una segona aplicació Android per controlar remotament el robot mòbil.

Aquest projecte va rebre, per part de l'EPS, el finançament  necessari per a la seva implementació, inclosa una beca de col·laboració dirigida als dos estudiants guanyadors. El desenvolupament i implementació del robot guanyador ha comptat amb la col·laboració del Grup de Robòtica del GREA Innovació Concurrent , al qual pertanyen els dos estudiants premiats.

Premsa

15 de febrer de 2013