Presentats al PCiTAL els projectes becats per Google, desenvolupats per alumnes de l'EPS

11 projectes desenvolupats al Liquid Galaxy LAB i al LleidaDrone LAB

image_large
Els protagonistes dels 11 projectes becats a Lleida FOTO: PCiTAL

Els laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida van acollir el passat 24 d’agost la presentació dels onze projectes becats pel programa Google Summer of Code, que han estat creats i desenvolupats al Liquid Galaxy LAB i al LleidaDrone LAB per alumnes de l'Escola Politècnica Superior de la UdL. Van participar-hi 25 estudiants i mentors de quatre continents mitjançant la presència física o la virtual per videoconferència. En aquesta sessió, es van mostrar aplicacions basades en les tecnologies de mapes de Google, el Liquid Galaxy i les balises Bluetooth Physical Web.

Aquest 2017, per cinquè any consecutiu, Google ha becat projectes nascuts en el marc del Liquid Galaxy Lab. Els becats d’enguany són cinc treballs d’alumnes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida

Beques Google Summer of Code 2017