Professors de l'EPS participen en el Programa d'orientació integral a l'estudiantat

orientacio

En el marc del Programa d'orientació integral a l'estudiantat impulsat des del Vicerectorat d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua,us informem que els propers dies 18 i 21 de desembre es celebraran dos jornades que tractaran sobre l'orientació i la tutoria dels estudiants. Les Jornades tindran lloc a la Sala de Videoconferències de CCCT a Cappont i comptaran amb la participació de dos professors de l'Escola Politècnica Superior, en Josep L. Lérida i en Fernando Guirado.

L'orientació de l'estudiantat cap als estudis universitaris és un repte que afecta tot el professorat. A més, realitzar una correcta orientació té una influència molt important sobre la reducció de l'abandonament dels estudis universitaris.

Per aquest motiu, en aquestes jornades es pretén fer una posta en comú entre tots els actors involucrats: les persones orientadores dels centres de secundària i el professorat universitari, com a punt de reflexió i de treball comú per a tenir una línia conductora d'actuació que ajudi tant als estudiants com al professorat.

Encoratgem a tot el professorat de la Universitat de Lleida implicat en accions cap a la secundària, al professorat tutor i coordinadors del Programa Néstor i a tot el professorat en general, a assistir i participar, per tal de, entre tots, formular un programa d'orientació i tutoria que pugui contribuir a la integració dels estudiants en tots els àmbits de la vida universitària, quan ja hi són  i, en els moments previs, a un accés estudis universitaris que respongui a les seves expectatives.

Més informació aquí