Programa d'acollida a l'estudiantat de primer curs de l'EPS

00001

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ha iniciat aquest dijous les sessions del Programa d'acollida per als alumnes de primer curs dels graus que s'imparteixen a l'Escola (Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Informàtica i el Grau en Enginyeria de l'Edificació).

La jornada s'ha iniciat amb una xerrada de benvinguda als nous alumnes per part del director de l'EPS, Ferran Badia, el vicerector de Professorat de la UdL, Xavier Gómez, el coordinador del Pla Tutorial del Centre, Josep M. Ribó i el sotscoordinador del Consell de l'Estudiantat de l'EPS, Ferran Espasa.

Seguidament l'alumnat ha estat distribuït per titulacions i cada grup ha assistit a la xerrada del coordinador de cadascuna de les titulacions; Maite Grau, pel que fa al GE Edificació, Ramon Bejar al GE Informàtica, Gabriel Pérez al GE Mecànica i Francisco Clarià al GE Electrònica Industrial i Automàtica.

videos

TV3 "Telenotícies comarques" del dilluns 13 de setembre del 2010.

Aquesta primera jornada de benvinguda ha finalitzat amb la participació del Servei d'Informació i Atenció Universitària de la UdL (SIAU) i del Servei d'Esports de la UdL, que van explicar als nous alumnes el funcionament d'aquests serveis i tot allò que els hi poden oferir durant la seva etapa universitària.

Programa d'acollida - 09 setembre 2010

La segona jornada del Programa d'acollida de l'EPS s'ha centrat, d'una banda, en la presentació als nous estudiants d'alguns serveis de la UdL i el seu funcionament, en concret del Servei Lingüístic, el Servei de Biblioteca i el Campus Virtual.

D'altra banda s'ha organitzat una activitat de treball en equip basant-se en el Problema del malvavisco. Als estudiants, dividits en titulacions i, alhora, en  grups formats per quatre persones s'els hi ha donat una sèrie de material (spaguettis, cinta de carrosser, fil)  amb l'objectiu de construir la torre d'spaguettis més alta.

Als 4 membres del grup guanyador de cada  titulació s'els hi ha lliurat com a regal un USB de 1G. Cal destacar que el grup guanyador estava format per alumnes del Grau en Enginyeria de l'Edificació i la seva torre a fet 86 cm.

Programa d'acollida - 10 setembre 2010