Programa de microdonacions per continuar la construcció del centre mèdic a Burkina Faso

10405516_852387371465972_242193281762511730_n

Mig milió de persones habiten el districte de Boul Mougou, un dels més pobres de Ouagadougou, capital de Burkina Faso. Actualment, no tenen accés a una atenció sanitària adequada.

Per tal de millorar la qualitat de vida dels seus habitants, Emsimision va adquirir un terreny on es construeix el futur Training Medical Center (TMC). Aquest centre constarà de diferents infraestructures assistencials, quirúrgiques i de formació, que dotaran aquest districte d'unes instal·lacions sanitàries inexistents fins al moment.

Gràcies al treball desinteressat de diversos arquitectes voluntaris, ONG locals i de la Universitat de Lleida, la primera fase de la construcció del centre ja està en marxa [MÉS INFORMACIÓ].

Ara, diverses ONGs ( Emsimisión, Fundació Lleida Solidària i Asociación Domoterra) en col·laboració amb diversos professors de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, necessiten la vostra ajuda per obtenir els materials de construcció del centre: calen encara 2.500€ per comprar materials de revestiment, finestres i portes del primer mòdul de l'àrea residencial.

Es per això que s'ha posat en marxa un crowdfunding per aquest projecte de cooperació que finança la Oficina de Desenvolupament i Cooperació (ODEC ) de la UdL amb l'objectiu d'aconseguir el finançament per a la construcció d'aquest centre mèdic a l'Àfrica.

Enllaç al programa de microdonacions: http://microdonaciones.hazloposible.org/proyectos/construyamos-un-centro-m-dico-en-burkina-faso/293

.

emplaçament