Quatre professors de l'EPS entre els investigadors més citats del món

La UdL disposa de 17 investigadors en una base de dades amb més de 150.000 científics

Un total de 17 investigadores i investigadors de la Universitat de Lleida (UdL) es troben a la base de dades dels científics més citats arreu del món, elaborada per experts de la Universitat de Stanford (Estats Units), l'empresa de cienciometria SciTech Strategies Inc. i l'editorial científica Elsevier.

7'8 milions de persones es dediquen a la recerca a tot el món. En aquesta base de dades hi apareixen 159.683 científics d'un total de 144 països dels 5 continents, considerats els més citats del món. D'aquests, 2.290 són de l'Estat espanyol i 17 són investigadors de la Universitat de Lleida. D'aquests, 10 fan recerca a Agrotecnio, 4 a l'INSPIRES i 3 a l'IRBLleida.

D’aquests 17  investigadors, 4 són personal docent i investigador de l’Escola Politècnica Superior:

• Luisa F. Cabeza, en la posició 18.549 i 423 publicacions
  • Daniel Chemisana, en la posició 136.148
  • Álvaro de Gracia, en la posició 148.808
  • Jaume Giné, en la posició 150.829.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL: La UdL triplica en un any les investigadores i investigadors més citats al món