Representants de IAESTE LC Lleida al JUMP 2017 de Dokkedal (Dinamarca)

JUMP es el seminari anual de motivació i formació de IAESTE

Representants de IAESTE LC Lleida van participar al JUMP 2017, el "Seminari de motivació i formació" de IAESTE que es va celebrar a Dokkedal (Dinamarca) del 20 al 24 de setembre 2017.

JUMP va ser fundada el 1995 a Viena (Àustria) per iniciativa de Martin Klaus, exsecretari nacional d'IAESTE Àustria i està dirigit a joves membres de IAESTE que vulguin explorar més l'organització i conèixer a altres membres d'IAESTE d'arreu d'Europa.

JUMP s'organitza mitjançant sessions de formació, grups de discussió, tallers de Introducció a l'IAESTE, Administració, Màrqueting d'empreses i recaptació de fons, Creació de llocs de treball, Gestió de Comitès Locals, Màrqueting Estudiantil i Captació de membres, conferències d'empreses i universitats, visites a fires professionals, visites turístiques, ... on sempre hi juga un paper fonamental l'intercanvi cultura lentre els participants.