Retorn a la docència 100% presencial a partir del 13 d'octubre

Tal i com us vam informar a l’inici del mes de setembre, les noves condicions que afecten la docència universitària exposades pel PROCICAT  ens han ofert la possibilitat de passar a una docència 100% presencial al nostre centre. Hem estat treballant des d’aleshores amb els departaments i els professors responsables en una nova planificació i nous horaris.

Així doncs, us informem que el canvi a docència 100% presencial es realitzarà a partir del dimecres 13/10/2021 (inclòs).

Encara que sigueu estudiants de titulacions i cursos on ja estàveu en format 100% presencial, us demanem que verifiqueu el vostre horari i/o les aules assignades, doncs s’han hagut de fer alguns canvis. Aquests horaris es penjaran a la web a l'inici de la propera setmana.

Caps d’estudis de l'EPS resten a la vostra disposició per qualsevol dubte