Reunió dels partners internacionals del projecte europeu Tempus a l'EPS

IMG_3633

Avui i el propers dies 18 i 19 d'octubre es celebra a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) una reunió dels partners internacionals del projecte europeu Tempus "Bosnia-Herzegovina (BiH) Qualifications Framework for Higher Education".

El principal objectiu del projecte es centra en donar suport i impulsar la reforma estructural del sistema d'educació superior de Bòsnia i Herzegovina, per tal d'implementar el Qualifications Framework de BiH, basat en els criteris establerts pel Marc Europeu de Qualificacions (QF-EHEA).

El passat curs acadèmic, l'EPS de la UdL va acreditar internacionalment les seves titulacions de la branca informàtica i la branca industrial i és precisament aquesta experiència en el procés d'acreditació  la que els representants de Bosnia-Herzegovina han vingut a Lleida a conèixer per tal d'impulsar la implementació de les acreditacions a les seves universitats.

Aquest projecte està liderat per la Universitat de Padeborn (Alemanya), i compta amb altres partners de la UE com són la Universitat de Limerick (Irlanda), la Universitat de Northampton (UK), la Universitat de Split (Croàcia) i la Universitat de Lleida.

Es pot trobar informació més detallada d'aquest projecte a http://www.bhqfhe.eu

Imatges