Reunió informativa de la 3a edició de la FLL Lleida - Nature's Fury

IMG_2758

Aquesta setmana, a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior es va realitzar la primera reunió informativa de la tercera edició de la FIRST LEGO League Lleida que es realitzarà el 2014.

La reunió informativa és va adreçar tant als 19 centres que ja van participar en la segona edició, com a nous centres interessats a entrar a formar part de l'event. Finalment van assistir un total de 23 centres representats, en la seva majoria, pel seu  professorat de tecnologia.

IMG_2767

El director de l'Escola Politècnica Superior, Francesc Giné, va donar la benvinguda als participants. Seguidament, el professor de l'EPS i responsable de la  FLL Lleida, Fernando Guirado, va dur a terme una explicació general del que és la FLL, com s'organitzen els tornejos (el projecte científic, el projecte tècnic i els valors FLL), els premis ..., va realitzar el lliurament dels diplomes de participació a tots els centres participants en la segona edició i, finalment, va donar pas a les explicacions sobre l'experiència viscuda i  a una demostració pràctica del comportament d'un robot a càrrec dels membres de l'equip Santa Anna Team del Col·legi Santa Anna de Lleida, guanyadors de la fase local de Lleida en la segona edició i, per tant, representants de les comarques de ponent en la Final Estatal, en la que van aconseguir el premi al milor treball en equip amb un projecte basat en una aplicació de mòbil per solucionar la solitud de la gent gran.

IMG_2769

En aquesta edició el repte estarà relacionat amb "La fúria de la natura" (Nature's Fury) i els treballs es relacionaran  amb la prevenció, el tractament i la recuperació de les catàstrofes naturals.

59052649541577a008dc8464f4a2cd20