Reunió informativa del Curs de Retitulació d'ETIM a GEM

IMG_0621

Ahir, a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica de la Universitat de Lleida, es va realitzar una reunió informativa sobre el curs de Retitulació d'Enginyeria Tècnica Industrial especialitat Mecànica a Grau en Enginyeria Mecànica.

La retitulació és un curs que permetrà als titulats en Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica, l'obtenció del títol de graduats en Enginyeria Mecànica, atorgat per les universitats espanyoles i, per tant, gaudir d'una sèrie d'avantatges que no disposen els enginyers tècnics que estant en possessió d'una titulació universitària oficial no adaptada a l'EEES:

- És una titulació reconeguda a Europa, cosa que facilita la mobilitat dels estudiants i professionals arreu dels països membres de la comunitat Europea.

- Permet el desenvolupament en la carrera d'investigació ja que dóna accés directament a màsters oficials amb la possibilitat d'iniciar el doctorat. A més, és necessari per a gaudir de beques predoctorals.

- Ofereix igualtat d'oportunitats amb altres graduats per a accedir a diferents llocs de treball.

- Permetrà accedir al cos de professorat d'educació secundària i universitària.

Més de 70 persones van assistir a la reunió amb l'objectiu d'informar-se sobre aquets curs. Gabriel Pérez, cap d'estudis d'Enginyeria Industrial i Enginyeria de l'Edificació de l'Escola, Maria Cornet, cap del negociat academico-docent del Centre i Francesc Giné, director de l'Escola Politècnica Superior van realitzar la xerrada i van aclarir als assistents tots els dubtes que els puguessin sorgir.

Podran realitzar la preinscripció al Curs de Retitulació totes les persones en posessió del títol d'Enginyer Tècnic Industrial especialitat Mecànica, els dies 13 i 14 de novembre a la web, http://accesnet.gencat.cat/. Els estudiants admesos en alguna de les quaranta places que disposa el curs hauran de formalitzar la matrícula del 10 al 14 de desembre de 2012, a la Secretaria Acadèmica de l'EPS.