Setena edició de la Lleida Magical Lan Party

[caption id="attachment_4385" align="alignnone" width="470" caption="FOTO: PAERIA (Hermínia Sirvent)"]Document_cat_11597[/caption]

La Lleida Magical Lan Party es realitzarà els dies 18, 19 i 20 de maig i es durà a terme per segon any consecutiu a les instal·lacions del Centre Audiovisual Magical Media del Parc Científic i hi participaran 500 persones.

Aquest any, la Lan Party està organitzada per l'Associació Save the Party, una agrupació de simpatitzants de la Lan Party, i compta amb la col·laboració institucional de l'Ajuntament de Lleida, l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i la Diputació de Lleida.

La Lleida Magical Lan Party contarà de nou amb ExpOtaku, una gira d'esdeveniments relacionats amb el món del manga, l'anime, els videojocs, el cosplay  i la cultura japonesa.

La Lleida Magical Lan Party ofereix als participants i visitants diferents activitats per gaudir d'una múltiple oferta d'entreteniments:

- Seminaris sobre tecnologies audiovisuals: edició de vídeo, so Dolby, edició de pel·lícules 3D. - Tornejos de jocs en línia. - Creació de la ciutat virtual de Lleida mitjançant Minecraft, un conegut joc de moda de creació de mons virtuals en 3D. - Campionat nacional de Modding per personalitzar ordinadors. Enguany es farà una edició nacional única a la Lleida Magical Lan Party. - Xerrades i cursos sobre programari lliure.

Ja podeu formalitzar la inscripció al blog de la Lan Party

Premsa

03 de març de 2012