Setmana de la Ciència a la UdL: Taller de Robòtica

IMG_1531

En el marc de la Setmana de la Ciència de Catalunya el grup de Robòtica de la UdL ha organitzat el Taller de Robòtica: Descripció del procés de creació d'un robot mòbil a partir d'un Smartphone Android. El taller s'ha impartit en dues sessions de treball on, en primer lloc, s'han presentat algunes de les activitats de recerca realitzades pel Grup de Robòtica de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Llleida i, en segon lloc, s'ha exposat de forma didàctica, un dels treballs que s'estan realitzant actualment en el grup consistent  en la creació d'un robot mòbil a partir d'un Smartphone Android.

El grup de robòtica de la Universitat de Lleida, situat a l'Escola Politècnica Superior i dirigit per en Jordi Palacín, doctor en electrònica per la universitat de Barcelona i professor de l'Escola Politècnica Superior, funciona des de fa 13 anys. Ha contribuït decisivament a la investigació científica mundial i ha construït innombrables robots, amb certa predilecció per la creació de robots assistencials i d'aplicació social.

El grup de robòtica està format per joves investigadors postdoctorats i predoctorals com Tomàs Pallejà, Mercè Teixidó, Marcel Tresánchez, Davinia Font i Javier Moreno, a més d'altres estudiants que hi desenvolupen el Projecte Final de Grau.

Premsa

16 de novembre de 2012